tvättar du? nej jag är gift!

Tänkte att jag skulle skriva en rad eller två. Och så blev det ju. Zo plef deth.

Idag är jag inte argare än vanligt, men å andra sidan insinuerar jag å heller inte att jag någonsin är mer arg än vanligt. Arg är ett relativt begrepp. Det andra kallar ilska är för mig ett helt naturligt beteende. Hur jag är när jag är arg utifrån mina preferenser måntro?

Såja, lugn och fin. Idag var jag på mitt livs sjukaste tillställning. Kan inte ens berätta vad det var, men fruktansvärt sjukt.  Nästan sjukare än att skaffa barn. Jag är ju kille så jag skaffar inte barn! HAHA! Låt patriarkatet tala.
Ungefär som frågan till Gunnar 63 - Tvättar du? - Nej, jag är gift.

Nu är det dags att återvända till studierna. Tiden vid KTH är snart över.

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0